Avusturya’da küçük ihlaller bahane edilerek vatandaşlara gönderilen toplu ihtarnamelere karşı yeni düzenleme hazırlanıyor.
Hükümet tarafından hazırlanan yeni yasayla, haksız kazanç sağlamak amacıyla yapılan ihtarname ve dava tehditleri “kötüye kullanım” olarak değerlendirilecek. Bu yolla vatandaşlardan veya işletmelerden para talep edilmesinin önüne geçilmesi hedefleniyor.
Haksız taleplerle karşılaşan kişiler ise İşçi Odası ve Ticaret Odası’ndan destek alabilecek.